براحتی شانس خوشبختی خود را افزایش دهید

 پایگاه اطلاع رسانی صاعقه

 

  پایگاه صاعقه::خوش‌بینی و تفکر مثبت علاوه بر اینکه شانس زندگی را تا 20 درصد افزایش می‌دهد، سطح کیفیت زندگی را نیز به میزان قابل ملاحظه‌ای ارتقا می‌دهد.

ابوالفضل وفایی نژاد متخصص غدد و متابولیسم در گفتگو با باشگاه خبرنگاران افزود: بسیاری از سال‌های عمر از دست رفته و سال های توام با ناتوانی، ناشی از مشکلات روحی و روانی است که به طور مستقیم بر روی عملکرد بدن اثر می‌گذارند. 
 
وی با اشاره به اینکه تنظیمات بدن می‌توانند تحت تاثیر روحیات و تفکرات باشند، تصریح کرد: اینکه انسان به اتفاقات و موضوعات مختلف واکنش مثبت نشان داده و تا حد امکان از بدبینی و تفکرات منفی پرهیز کند، بسیار مهم است. 
 
وفایی نژاد تاکید کرد: خوش‌بینی و تفکر مثبت علاوه بر اینکه شانس زندگی را تا 20 درصد افزایش می‌دهد، سطح کیفیت زندگی را نیز به میزان قابل ملاحظه‌ای ارتقا می‌دهد. 
 
وی با بیان اینکه فعالیت‌‌های مغزی نیز در ارتقای سطح زندگی و افزایش طول عمر موثر هستند، خاطر نشان کرد: فعالیت‌های مفید مغزی مانند بازی‌های فکری، حل جدول و معما و مطالعه روزنامه و کتاب می‌توانند از بروز بیماری‌های مغزی و عصبی پیشگیری کنند.
 
وفایی نژاد یادآور شد: کاهش مصرف چربی و موادقندی، مصرف ویتامین‌ها و خوردن ماهی از راه‌های مفید دیگر برای طول عمر بیشتر است.
 
انتهای پیام/

این صفحه را به اشتراک بگذارید