پیام نوروزی فرمانده نیروی هوایی ارتش دستاوردهای دفاع هوایی ارتش به قلل قطعی پیروزی تبدیل میشود

پایگاه اطلاع رسانی صاعقه

 

 
  پایگاه  صاعقه::امیر سرتیپ خلبان حسن شاه صفی سال 94 را سالی توام با موفقیت بهروزی و سربلندی برای ملت مسلمان و بصیر ایران اسلامی آرزو نمود و آغاز بهار فاطمی را به خانواده بزرگ ارتش و سایر کارکنان نیروهای مسلح تبریک گفت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی صاعقه  به نقل از  دفاع پرس،  ،  امیر سرتیپ خلبان حسن شاه صفی فرمانده نیروی هوایی ارتش طی پیام اختصاصی به خبرگزاری دفاع مقدس اعلام کرد: آغاز بهار 94 که سالی پر رونق ترو موفقیت آمیز تر از گذ شته  در عرصه های مختلف علمی فرهنگی آموزشی سیاسی و نظامی را میتواند برای ملت مسلمان ایران به ارمغان آورد.

بدین وسیله این عید باستانی را به آحاد هموطنان، ارتشیان و سایر نظامیان نیروهای مسلح تبریک و تهنیت میگویم.

وی در ادامه این پیام از سلحشوری و حماسه آفرینی های مردان همیشه موفق ارتش جمهوری اسلامی ایران خاصه دلیرمردان عرصه ی دفاع هوایی در حوزه های داخلی و خارجی تقدیر و تجلیل به عمل آورد.

امیر شاه صفی در خاتمه این پیام آورده است: این انتظار میرود که این دستاوردها و توفیقات به قلل مرتفع پیروزی قطعی تبدیل شود که انشالله در سال 94 این برآیندهای امیدوارانه ، همدلی و همزبانی بیشتری میان کلیه دستگاه ها، دولت و جامعه ایجاد خواهد نمود، تا رهنمودهای نورانی مقام معظم رهبری و فرماندهی معزز کل قوا (مدظله العالی) که در ابتدای سال بر آن تاکید فرمودند به منصه ی ظهور برسد.

 

اللهم عجل لولیک الفرج

والسلام و علیکم و رحمه الله و برکاته

 


این صفحه را به اشتراک بگذارید