تمامی مراحل مذاکرات بایدمبتنی برمنویات رهبری پیش برود/قیام مردم یمن نشات گرفته ازجریان بیداری اسلامی

پایگاه اطلاع رسانی صاعقه

 
 
  پایگاه  صاعقه::امام جمعه موقت تبریز با اذعان به اینکه تمامی مراحل و جزئیات مذاکرات باید مبتنی بر منویات رهبری پیش برود، افزود تیم مذاکره کننده در مورد رفع یک جای همه تحریم های خارجی بر علیه ایران توجه داشته باشند.

به گزارشپایگاه اطلاع رسانی صاعقه به نقل از گروه استان های خبرگزاری دفاع مقدس، آیت الله سید محمدتقی آل هاشم در خطبه‌های نماز جمعه امروز تبریز اظهار کرد: تمامی مراحل و جزئیات مذاکرات باید مبتنی بر منویات رهبری پیش برود و به خواست رهبر انقلاب باید تمامی تحریم‌ها علیه ایران برداشته شود.

وی با اشاره به قیام انقلابی مردم یمن افزود: حدود 4 سال است که در سایه بیداری مردم مسلمان یمن، نظام سیاسی این کشور دچار تحولاتی شده است. در ابتدا، این تحولات منجر به از میان برداشتن عبدالله صالح سردمدار و دست نشانده غرب شد. در پی برکناری عبدالله صالح، منصور هادی با حمایت های غرب به روی کار آمد و انصارالله بار دیگر اقدامات خود را که مبتنی بر اسلام و در سایه بیداری اسلامی است، آغاز کردند. به دنبال پیروزی های بزرگی که انصارالله به دست آوردند رژیم وهابی آل سعود به وحشت افتاد و سعی کرد که قبایل کشورهای همسایه عرب را با خود برای مقابله با انصار الله همراه کرده و زمینه تجزیه کشور یمن را فراهم کند. این تحرکات آل سعود با هوشیاری انصار الله بی نتیجه ماند تا اینکه رژیم وهابی آل سعود در یک اقدام تجاوزگرایانه به حمله نظامی و هوایی به یمن با قصد تخریب و کشتار مردم بی دفاع و مسلمان یمن روی آورد. ما نمازگزاران جمعه تبریز ضمن محکوم کردن جنایات وحشیانه آل سعود، عزت مسلمانان سراسر جهان را از خداوند متعال را درخواست می‌کنیم.

وی با اشاره به روز طبیعت گفت: طبق فرموده رهبری مبنی بر اینکه "از نظر اسلام طبیعت متعلق به همه مردم است و امانتداری برای نسل های آینده از وظایف اصلی ماست"، باید در جهت حفاظت از طبیعت کوشا باشیم و از تخریب اماکن و مناظر طبیعی خودداری کنیم.

وی، همچنین با اشاره به نامگذاری سال 94 با عنوان"دولت و ملت، همدلی و همزبانی" توسط رهبری اظهار کرد: باید در جهت حفظ و ارتقای وحدت و اتحاد بین ملت و دولت تلاش کنیم.

نمازگزاران تبریزی پس از اقامه نماز جمعه برای حمایت از مردم بی دفاع یمن و محکوم کردن اقدامات وحشیانه آل سعود از مصلای امام خمینی(ره) تا میدان ساعت راهپیمایی کردند.

انتهای پیام/

اخبار مرتبط:

واحد مرکری خبر:   خطيب جمعه تبريز: قيام مردم يمن نشات گرفته از جريان بيداري اسلامي است

خبرگزاری ایسنا:    تشکر امام جمعه موقت تبریز از تیم مذاکره کننده هسته‌ای

ائل پرس : هرگونه توافق هسته ای بايد مطابق با بيانات رهبر انقلاب در مورد رفع يك جاي همه تحريم ها بوده و بر اساس عزت ملت ايران تدوين شود     

خبرگزاری فارس تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای در تدوین توافق نهایی به منویات رهبری توجه کند

خبرگزاری تسنیم : مردم تبریز در حمایت از مردم مظلوم یمن تظاهرات کردند 

خبرگزاری مهر : انصارالله یمن براساس خواست مردم حرکت می‌کند/ضرورت توقف سریع حملات


این صفحه را به اشتراک بگذارید