حضور در راهپيمايي 22 بهمن، راهبرد تشديد فشارها عليه ايران را كاهش مي‌دهد

    
  رئيس سازمان عقيدتي سياسي ارتش جمهوري اسلامي ايران گفت:راهپيمايي 22 بهمن امسال تعيين كنده است و مي‌تواند راهبرد تشديد فشارها در آستانه انتخابات را كاهش دهد.

 


به گزارش روابط عمومي ارتش جمهوري اسلامي ايران،

حجت الاسلام و المسلمين سيد محمد علي آل هاشم، رئيس سازمان عقيدتي سياسي ارتش در جمع  سربازان وظيفه مركز آموزش شهداي نيروي زميني ارتش با بيان اين‌كه دشمن در ماه‌هاي باقي مانده تا انتخابات همه امكانات خود را بسيج و براي ايجاد چالش و تضعيف نظام اسلامي به كار مي‌گيرد، اظهار داشت:راه  مقابله با اين تاكتيك، حضور پر شور در راهپيمايي 22 بهمن است و حضور هر ايراني در اين راهپيمايي مثل گلوله‌اي است كه به سمت دشمن پرتاب مي‌شود.
 نماينده ولي فقيه در ارتش، تأكيد كرد:راهپيمايي 22 بهمن امسال تعيين كنده است و مي‌تواند راهبرد تشديد فشارهاي سياسي واقتصادي در آستانه انتخابات را كاهش دهد.
وي ديگر راهبرد دشمن در آستانه انتخابات را، بحراني نشان دادن كشور دانست و خاطر نشان كرد: در طول 34 سال گذشته ما از اين‌گونه اقدامات سربلند بيرون آمديم و  ان‌شاءالله از اين گردنه هم باسربلندي عبور خواهيم كرد، اما بايد مقداري صبور بود و استقامت داشت.
نماينده ولي فقيه در ارتش همچنين  القاي يأس و نااميدي در مردم، وانمود كردن تأثير تحريم‌ها و فضا‌سازي ناسالم را از ديگر راه‌بردهاي دشمنان برشمرد و تصريح كرد:دشمن با طرح شبهه در سلامت انتخابات مي‌خواهد فضاسازي كند و كساني كه طرح شبهه در سلامت انتخابات را مطرح مي‌كنند در راستاي اهداف دشمن گام بر مي‌دارند.
 رئيس سازمان عقيدتي سياسي ارتش در ادامه به سال‌روز پيروزي انقلاب اشاره و گفت:همان عواملي كه سبب پيروزي انقلاب شد، امروز بعد از 34 سال  موجبات بقاي انقلاب است.
وي در توضيح اين مطلب،اظهار داشت:رهبري صحيح و مدبرانه مقام معظم رهبري ( مدظله‌العالي ) امروز ايران را با همان صلابت امام(ره) به پيش مي‌برد و مردم هم اعتقادشان به اسلام بيشتر شده است.
رئيس سازمان عقيدتي سياسي ارتش با بيان اين‌كه حركت‌هاي بزرگ كشورهاي اسلامي در سايه هدايت‌هاي صحيح و امام گونه مقام معظم رهبري در هدايت و الگو شدن جمهوري اسلامي است، افزود: امام خميني(ره) فرمودند انقلاب بايد صادر شود و امروز مي‌بينيم منظور از صدور انقلاب، صدور فرهنگ  انقلاب اسلامي است و اين حركت‌هاي بزرگ مسلمانان نشان از صدور انقلاب است.    




این صفحه را به اشتراک بگذارید