پاسخ نهایی دشمن را با حضور گسترده در انتخابات می دهیم

 

رییس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش با بیان این که مهمترین راهبرد دشمن در آستانه انتخابات، تلاش برای کم رنگ کردن حضور مردم است، گفت: با حضور گسترده در انتخابات پاسخ نهایی را به دشمن می دهیم.

 

 

فریم

 

 

حجت الاسلام ˈسید محمد علی آل هاشمˈ روز چهارشنبه در جمع دانشجویان مرکز آموزش 01 نیروی زمینی ارتش افزود: دشمنان نظام جمهوری اسلامی ایران 34 سال است که برای ضربه زدن به مردم و انقلاب تلاش کرده اما راه به جایی نبرده اند.

وی ادامه داد: آنها در این برهه دشمنی های خود را افزایش داده اند و تلاش می کنند با اعمال تحریم ها، حضور مردم در صحنه دفاع از انقلاب را کم رنگ کنند، ولی مردم امسال در راهپیمایی 22 بهمن نشان دادند که همچنان به نظام علاقمند هستند و پای آرمان های انقلاب، ایستادگی می کنند.

رییس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش بر اهمیت حضور گسترده مردم در انتخابات ریاست جمهوری یازدهم تاکید کرد و گفت: مهمترین راهبرد دشمن در این موقعیت تلاش برای کم رنگ کردن حضور مردم در انتخابات است؛ بنابراین حتی یک رای بیشتر در انتخابات ریاست جمهوری کارساز است و کسی نباید بگوید حضور من چه تأثیری در این انتخابات دارد.

به گزارش ایرنا از روابط عمومی ارتش، حجت الاسلام آل هاشم با بیان این که درآینده بازهم توطئه های زیادی برای کمرنگ نشان دادن حضور مردم در انتخابات رخ خواهد داد، افزود: در این مرحله حساس باید با اطاعت از فرامین و رهنمودهای رهبرمعظم انقلاب بار دیگر پاسخ نهایی دشمن را با حضور خود در انتخابات ریاست جمهوری بدهیم.



این صفحه را به اشتراک بگذارید