نیروی هوایی الگویی برای نیرو های مسلح، در حوزه مقابله با تحریم‌هاست

 پایگاه اطلاع رسانی صاعقه

 

 

 

حجت‌الاسلام سید محمد علی آل‌هاشم رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش گفت نیروی هوایی ارتش بخشی از قدرت عظیم دفاعی ملت ماست و آنچه مردم ایران از نیروی هوایی ارتش دیدند و در خاطر خود سپرده‌اند، حضوری توأم با شجاعت، فداکاری و شرف در میدان‌های خطیر بوده است.
به گزارش روابط عمومی ارتش جمهوری اسلامی ایران، حجت‌الاسلام سید محمد علی آل‌هاشم در جمع فرماندهان نیروی هوایی ارتش، اظهار داشت: نیروی هوایی یک مجموعه با عظمت است که نظامیگری، دانش، فناوری، شجاعت و هنر را مجموعاً در درون خود جمع کرده است و به همین دلیل چهره این نیرو در میان مردم دوست داشتنی است.
وی با اشاره به تحریم‌های استکبار جهانی علیه نیروهای مسلح به وِیژه نیروی هوایی، اظهار داشت: نیروی هوایی سال‌هاست که در معرض تحریم‌های سخت و سنگین است، اما همواره با نشاط و خود باوری، سرود خودکفایی را به زیبایی خوانده و حقیقتاً نیروی هوایی الگویی برای نیروهای مسلح و کشور در حوزه مقابله با تحریم‌هاست.
وی با اشاره به اقدام چندی پیش نیروی هوایی در اورهال(بازسازی اساسی هواپیما) چند فروند جنگنده بمب‌افکن، تأکید کرد: دیدن این‌گونه اقدام‌ها موجب می‌شود انسان احساس بزرگی و غرور کند که تمامی این فعالیت‌ها، توسط متخصصین داخلی انجام می‌شود و شما بهتر از من می‌دانید که هیچ کدام از این اقدامات در گذشته در داخل کشور انجام نمی‌شد.
آل‌هاشم با ذکر یاد و نام شهید بابایی، گفت: شهید بابایی یکی از آن نمونه‌های درخشان تاریخ نیروی هوایی است که دانش را با اخلاص، عشق به ولایت، هدف‌های بلند اسلامی و پاسداری از مرز و بوم همراه کرده بود.
آل‌هاشم با بیان اینکه انتخابات سال 92 از اهمیت ویژه برخودار است، افزود: دشمنان قسم‌خورده انقلاب اسلامی در این 34 سالی که از انقلاب می‌گذرد، از تمام ابزار‌ها برای ضربه‌زدن به نظام استفاده کردند و این بار با فشار بیشتر و تحریم اقتصادی به دنبال این هستند که ملت را از نظام جدا کنند و حضور مردم را در صحنه‌های مختلف کمرنگ نشان دهند.
وی ادامه داد: مردم در 22 بهمن نشان دادند به نظام علاقمند هستند و در مواقع حساس حمایت خود را از نظام نشان می‌دهند.
وی در پایان ضمن تقدیر از هیأت رئیسه نیروی هوایی، تصریح کرد: از نظر حمایت‌های مختلف از تشکیلات فرهنگی، نیروی هوایی ارتش در بین نیروهای مختلف توجه ویژه‌ای به خانواده شهدا، ایثارگران و جانبازان داشته است که این امر قابل تقدیر است.



این صفحه را به اشتراک بگذارید