ارتش مقام نخست نهمین دوره مسابقات قرآن کریم نیروهای مسلح را کسب کرد.

 

 پایگاه اطلاع رسانی صاعقه

 


در نهمین دوره مسابقات قرآن کریم خواهران شاغل در نیروهای مسلح،‌ ارتش مقام نخست را کسب کرد.

مراسم اختتامیه نهمین دوره مسابقات قرآن کریم به میزبانی سازمان عقیدتی سیاسی ارتش و با حضور حجت‌الاسلام والمسملین سید محمدعلی آل هاشم، سردار سیدمسعود جزایری معاون ستاد کل نیروهای مسلح، امیرخرم‌طوسی و لاله افتخاری نماینده مجلس برگزار شد.

 

حجت‌الاسلام سیدمحمدرضا واحدی معاون فرهنگی و روابط عمومی ارتش در مراسم اختتامیه نهمین دوره مسابقات قرآن کریم خواهران شاغل در نیروهای مسلح که صبح امروز برگزار شد، گفت: ارتش جمهوری اسلامی ایران در این دوره از مسابقات با کسب 685 امتیاز رتبه نخست تیمی و سپاه پاسداران با کسب 535 امتیاز در جایگاه دوم قرار گرفت.

 

وی همچنین با ارائه گزارشی از روند برگزاری این دوره از مسابقات تصریح کرد: وزارت دفاع،‌ نیروی انتظامی و ستاد کل نیروهای مسلح نیز به ترتیب در جایگاه سوم تا پنجم این دوره از مسابقات قرار گرفتند.

واحدی همچنین با اشاره به بخش‌های دیگر این مسابقات اظهار داشت: در بخش منتخبین، ارتش با کسب 9 مقام منتخب، سپاه با کسب 7 مقام، وزارت دفاع با کسب 7 مقام و نیروی انتظامی با کسب 4 مقام در رتبه اول تا چهارم قرار گرفتند.

معاون فرهنگی و روابط عمومی ارتش هدف از برگزاری این مسابقات را ارزیابی فعالیت‌های قرآنی و برنامه‌ریزی بهتر در خصوص این فعالیت‌ها دانست.

در بخش دیگری از این مراسم لاله افتخاری رئیس فراکسیون قرآن و عترت مجلس شورای اسلامی از شکل‌گیری شورای فرهنگی و توسعه فعالیت‌های قرآنی خبر داد.

افتخاری ادامه داد: این شورا به دنبال این است تا طرح جامع حفظ قرآن کریم هدف آن تربیت و آموزش یک میلیون حافظ قرآن کریم است، اجرایی کنند.

رئیس فراکسیون قرآن و عترت مجلس در پایان زمینه‌سازی برای رفتار قرآنی را لازمه جامعه امروز دانست و گفت: در حال حاضر که در دشوارترین شرایط تهاجم فرهنگی قرار داریم می‌بایست به امر آموزش قرآن کریم توجه بیشتری داشته باشیم.

 



این صفحه را به اشتراک بگذارید