مجازات در انتظار استوديوهاي غير مجاز ضبط موسيقي

در راستای پیگیری و نظارت بر استودیوهای زیر زمینی ضبط موسیقی، هنری یکی از استودیوهای غیرمجاز ضبط آثار غیرمجاز فرهنگی شناسایی و پلمپ و به مراجع ذی صلاح ارجاع داده شد.

سعيد جابر انصاري ، دبير ستاد حمايت و صيانت از آثار فرهنگي ، هنري در گفتگو با خبرنگار حوزه سينما باشگاه خبرنگاران گفت: در راستای پیگیری و نظارت بر استودیوهای زیر زمینی ضبط موسیقی، با همکاری توانمندانه پلیس اطلاعات و امنیت عمومی فاتب و مرکز بازرسی ستاد حمایت و صیانت از آثار فرهنگی، هنری یکی از استودیوهای غیرمجاز ضبط آثار غیرمجاز فرهنگی شناسایی و پلمپ و به مراجع ذی صلاح ارجاع داده شد.
وي در ادامه گفت: آنچه مسلم است این قبیل استودیوها اقدام به اخذ تست صدا و بعد تولید آثاری برای پخش در شبکه های معاند ماهواره ای از قبیل موسیقی، ترانه و غیره می نمایند. عزم وزیر محترم فرهنگ و ارشاد اسلامی و مسئولین امر به خصوص قائم مقام محترم وزیر ، پور محمدی به منظور ساماندهی فضای فرهنگی کشور تامین امنیت لازم برای حضور سرمایه گذاران بخش فرهنگی ستودنی است.
وي اظهار داشت: استودیوهای مجاز کشور نیز می بایست در هنگام ضبط هر اثر به مجوز مربوطه از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی اقدام کنند. بستر امنیت سرمایه گذاری با نظارت های مستمر تامین خواهد شد و انشاء ا... تولید آثار فاخر با حذف عوامل غیرمجاز بیش از پیش رونق پیدا خواهد کرد.



این صفحه را به اشتراک بگذارید