حجت‌الاسلام آل هاشم: انتخابات باشکوه ایران معادلات دشمنان را برهم زد

به گزارش خبرگزاری فارس، حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمدعلی آل هاشم رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش امروز شنبه در مراسم جشن روز جوان و در جمع کارکنان وظیفه و پایور این سازمان، گفت: این روزها کشور عزیزمان پر از شادی و خوشحالی است. انتخابات شکوهمند ایران اسلامی مردم را شاد کرد و  یک بار دیگر موجب شد دشمنان، معادلاتشان بر هم بریزد.

وی با بیان اینکه دشمنان هیچ­گاه فکر نمی­کردند مردم چنین حضوری در انتخابات داشته باشند، افزود: مردم به ندای رهبر معظم انقلاب، امام خامنه­ای عزیز، لبیک گفتند و با حضور خود، حماسه سیاسی مد نظر رهبر انقلاب را محقق کردند به­طوری که دشمنان ملت ایران نیز به حضور پر شور مردم در انتخابات 24 خرداد اعتراف کردند.

آل‌هاشم ادامه داد: امیدواریم عزیزانی که به­عنوان کاندیدای ریاست جمهوری در این انتخابات فعالیت کرده و موجب گرمی فضای انتخابات شدند، به دولت جدید در خدمت رسانی کمک کنند.

وی ضمن تبریک ایام شعبانیه و روز جوان، به شور و شوق جوانان در انتخابات ریاست جمهوری اشاره کرد و افزود: امروز، شاهد موفقیت­های بزرگ در عرصه­های گوناگون توسط جوانان هستیم که در این رابطه می­توان به موفقیت تیم ملی فوتبال ایران در راهیابی به جام جهانی اشاره کرد که موجب عزت آفرینی برای کشور عزیزمان شد.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به سالروز ترور مقام معظم رهبری در مسجد ابوذر تهران، اظهار داشت: علی­رغم این توطئه، ایشان به خواست خدا برای انقلاب حفظ شدند تا بعد از ارتحال بنیانگذار بزرگ انقلاب، امام( ره)، رهبری جامعه اسلامی را بر عهده بگیرند و ما امروز به خوبی شاهدیم که نه تنها در داخل که در جهان اسلام آثار تفکرات ایشان به خوبی مشهود است و انقلاب اسلامی ایران با همان صلابت امام؛ رهبری و هدایت می­شود.

آل‌هاشم در پایان، سالروز شهادت دکتر چمران و انفجار حزب جمهوری اسلامی ایران و شهادت 72 تن از یاران انقلاب به­ویژه شهید مظلوم آیت الله بهشتی را گرامی داشت


این صفحه را به اشتراک بگذارید