برای خدمت به دشمنان ملت ایران در انتخابات
تاريخ : 23 / 10برچسب:, | 1:0 | نویسنده : ali

شبکه غیر اخلاقی من و تو سیاسی شد
خبرگزاری تسنیم : شبکه "من و تو" در راستای اقدام سایت ها و شبکه های ضد انقلاب در خصوص ایجاد فضایی متناسب با خواسته های دشمنان کشور در ایام انتخابات، از هم اکنون قدم در این مسیر، با رویکرد سیاسی خود گذاشت.
 

انتخابات آزاد


به گزارش خبرگزاری تسنیم به نقل از جام نیوز، شبکه "من و تو" در راستای اقدام سایت ها و شبکه های ضد انقلاب در خصوص ایجاد فضایی متناسب با خواسته های دشمنان کشور در ایام انتخابات، از هم اکنون قدم در این مسیر، با رویکرد سیاسی خود گذاشت.
شبکه ضد فرهنگی "من و تو" همزمان با گرم شدن موضوع یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در ایران، با تغییری هدفمند، وب سایت خود را - که پیش از این صرفا به معرفی برنامه ها و تولیدات این شبکه می پرداخت- سیاسی نمود.

تغییر وب سایت این شبکه ضد فرهنگی و پرداختن به موضوعات سیاسی روز با رویکرد عمده اطلاع رسانی و تحلیل اخبار ایران، بیانگر آن است که شبکه "من و تو" نیز در راستای اقدامات سایت ها و شبکه های ضد انقلاب در خصوص ایجاد فضایی خاص و متناسب با خواسته دشمنان در ایام انتخابات، از هم اکنون قدم در این مسیر، با رویکرد سیاسی خود گذاشته است.

آنچه لازم به یادآوری است اینکه یکی از اسرار شبکه "من و تو" مبهم بودن منابع مالی این شبکه عریض و طویل می باشد که بنا بر گزارش هایی که پیش از این منتشر شده، این شبکه مورد حمایت فرقه بهائیت، چندین منبع مالی تامین کننده دارد و اکنون با این تغییر قصد تاثیرگذاری در فضای جامعه ایران در آستانه انتخابات را دارد. چراکه بعد از شکست شبکه های ضد انقلاب و اپوزیسیون همراه با عوامل داخلی شان در فتنه 88 شاید پول های کلان این شبکه به کمک شان بیاید.

شبکه غیر اخلاقی و ضد فرهنگی "من و تو" که تاکنون با برنامه هایی مانند "بفرمائید شام" و دیگر برنامه ها، فیلم ها و سریال های خود در صدد تغییر "سبک زندگی اسلامی ایرانی" مردم ایران بود، "حداقل فعلا" اسب خود را برای ایجاد فضای مورد دلخواه دشمنان ملت ایران زین کرده است تا به کمک سایر شبکه های ضد انقلاب و ضد دین مانند "شبکه بی بی سی فارسی" ارگان رسمی روباه پیر انگلیس و "صدای آمریکا" شبکه دولتی آمریکا و ... بشتابد.



این صفحه را به اشتراک بگذارید