کشنده‌ترین داروهای دنیا+عکس

پایگاه اطلاع رسانی صاعقه

 

پایگاه اطلاع رسانی صاعقه:: پزشکان با بررسی بعضی از داروهای کشورهای مختلف به نتایج حیرت‌انگیزی دست یافته‌اند که می‌توانید از آنها باخبر شوید.

به گزارش  پایگاه اطلاع رسانی صاعقه به نقل از    باشگاه خبرنگاران، برخی از سودجویان در طول تاریخ اقدام به ساخت داروهایی حیرت‌آور کرده‌اند که مواد اصلی برای ساخت آنها جزو خطرناک‌ترین موارد دنیا محسوب می‌شود.

 

1-استفاده از پارافین و وکس

 

امروزه پزشکان  با عمل‌هایی مانند بوتاکس و کلاژن پوست را جوان می‌کنند و چین و چروک‌ها را کاهش می‌دهند و برخی از اعضای بدن را حجیم می‌کند اما بد نیست بدانید موم و پارافین مواد اولیه سازنده این مایعات هستند که به داخل بدن تزریق می‌شوند و به مرور زمان باعث عفونت و ایجاد عارضه‌های شدیدی در بدن می‌شوند.

 

 

 

2-LSD و اکستازی

 

MDMA دارای سابقه‌ی پیچیده در درمان بیماری‌های روانی است که دانشمندان با مطالعه روی آن دریافتند که این دارو باعث افسردگی و اسکیزوفرنی می‌شود و از کارتون در ساخت این داروها استفاده می‌شده است فروش آن از سال 1970 ممنوع شده است.

 

 

 

3-آب رادیواکتیو

 

در بسیاری از داروهای غیرقانونی کاهش دهنده فشارخون، آکنه ، آرتریت ، سرطان و پرپشت کننده‌ی موها از آب رادیواکتیو استفاده می‌شود که خطری جدی‌ برای سلامتی  دارد، از مهم‌ترین عوارض آنها سرطان به شمار می‌آید.

 

 

4-آرسنیک

 

آرسنیک یک سم شناخته شده است که تا قرن‌ها به عنوان دارو مورد استفاده قرار می‌گرفت و در درمان مالاریا و سفلیس به کمک طب سنتی از این دارو زیاد استفاده می‌کردند که استفاده از داروهای آرسنیک در مراحل اولیه تاثیر زیادی در بهبود بیماری دارد اما در طولانی مدت منجر به مسمومیت و در نهایت مرگ می‌شود.

 

 

 

5-کود حیوانات

در طول تاریخ نمونه‌های بی‌شماری از داروهایی یافت می‌شود که مدفوع خشک حیوانات جزء مواد سازنده داروها بوده است و در لوازم آرایشی و بهداشتی و کاهش درد و سرطان‌ها از این داروها استفاده می‌شده است که در دهه‌های گذشته به دلیل مصرف داروهای غیرقانونی 18 میلیون نفر بر اثر مصرف قرص‌های متشکل از کودهای حیوانی جان خود را از دست دادند.

 

این صفحه را به اشتراک بگذارید