آیت‌الله آل‌هاشم:برکات آیت‌الله العظمی نوری‌همدانی در آذربایجان شرقی ماندگار است

پایگاه اطلاع رسانی صاعقه

 

 امام جمعه موقت تبریزگفت: برکات و آثار حضور حضرت آیت الله نوری همدانی در استان آذربایجان شرقی برای سال های سال ماندگار خواهد بود.

 

آیت الله سیدمحمدتقی آل هاشم، در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در تبریز، ضمن خیر مقدم به حضرت آیت الله نوری همدانی، با اشاره به این که خداوند در قرآن کریم به انسان ها نشان می دهد که هدف از خلقت انسان و نیاز آنها به امام و رهبر چیست، اظهار داشت: تمامی انسان ها در تاریکی و سیاهی قرار داشتند، اما خداوند به وسیله پیامبران و ائمه اطهار(ع) و عالمان، انسان را از تاریکی بیرون و به سوی روشنایی هدایت کرد.

 

وی با بیان اینکه علما ادامه دهنده راه ائمه اطهار(ع) هستند، بر نقش علما در هدایت مردم اشاره و افزود: رفتار ، اخلاق و کلام علما به قدری بر مردم و جامعه تاثیرگذار است که با سخنان علما از سردرگمی بیرون می‌آیند.

 

آیت الله آل هاشم با بیان اینکه مردم باید شکرگزار نعمت وجود مراجع و علما باشند عنوان کرد: متاسفانه در جامعه امروزی برخی‌ها شکرگزار وجود مراجع و علما در میان خود نیستند لذا  از علم و درآیت آنان بی بهره هستند.

 

امام جمعه موقت تبریز در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به برکات سفر آیت الله العظمی نوری همدانی به استان آذربایجان شرقی اظهار داشت: حضور این مرجع تقلید در این استان، برکات ماندگاری را نصیب مردم این منطقه کرده و خواهد کرد

 

وی تاکید کرد: برکات و آثار حضور حضرت آیت الله نوری همدانی در استان آذربایجان شرقی برای سال های سال ماندگار خواهد بود.

 

آیت الله آل هاشم با اشاره به اقامت چند روز معظم له در این استان ابراز داشت: در این چند روز که حضرت آیت الله نوری همدانی در استان ما اقامت دارند قشرهای مختلف مردم و مدیران و مسئولان باید از برکات و فرمایشات ایشان کمال استفاده را برده و قدردان این نعمت باشند.

 

به گفته امام جمعه موقت تبریز، حضرت آیت الله نوری همدانی از مراجع بیدار و بابصیرت و مردمی و آگاه هستند که وجود ایشان نعمت بزرگی برای جامعه اسلامی و حوزه های علمیه است.

 


این صفحه را به اشتراک بگذارید